Der er porto-besparelser at hente...
Vidste du, at der er mulighed for masseudsendelser i Capto’s brancheløsning til advokatmarkedet? Og resultatet er bestemt også værd at tage med; du undgår de store afgiftsændringer, PostDanmark har lagt på portoforhøjelsen.
I år har vi gjort det muligt at arbejde med masseudsendelse af breve pr. e-mail, når de er dannet fra Konkurs & Inkasso-modulerne i Capto’s advokatløsning, ligesom du kan håndtere udsendelse af almindelige standardbreve fra alle øvrige sagstyper.
Sådan fungerer det
Den nye funktionalitet aktiveres fra sagskortet.
Du vælger din skabelon og modtagere helt, som du plejer.
Efter tryk på OK vil det være muligt at angive en generel tekst ved afsendelsen - teksten bliver helt konkret indsat som tekst på alle de udsendte e-mails.
Word starter nu op.
En ny Advo-knap i Word (i Word Ribbon) aktiverer herefter den macro, som sørger for udsendelsen.
Skrivelsen bliver udsendt som vedhæftet pdf til samtlige valgte modtagere.
Læg mærke til:
I Konkurs er Emnefeltet på e-mailen Anmelders reference, hvis det er udfyldt på sagen.
Er feltet blankt vil Sag vedr. blive anvendt.
I alle øvrige sagstyper anvendes Sag vedr.
Når afsendelsen af alle e-mails har fundet sted, vil der blive genereret en e-mail i Outlook, der opsummerer:
Hvem har fået tilsendt e-mailen
Hvem der ikke havde e-mailadresse, og derfor ikke har fået brevet tilsendt pr. mail
Andre årsager til manglende afsendelse
Du har altså mulighed for efterfølgende at opdatere Parter med e-mailadresse og prøve igen kun for disse.
Hvis opdatering af kontakter udlades, kan du naturligvis altid foretage fremsendelse pr. almindelig post.
Det koster det
Licensklip 5.000 kr. - dertil kommer konsulenttid ved installering.
Vil du vide mere så kontakt Steen Fabricius Dahl hos Capto på 4420 1010.