Support
Har du brug for hjælp til din løsning?
Besøg f.eks. Capto's SUPPORT-SITE. Her finder du svar på spørgsmål og en lang række vejledninger til alle Capto's brancheløsninger. Derudover sidder vores Servicedesk-medarbejdere klar til at hjælpe og svare på dine spørgsmål. Vores Servicedesk er åben alle ugens hverdage. For at give den bedste og hurtigste hjælp, er vores support opdelt i nedenstående områder.
Henvendelser vedrørende support til Advokatløsning
Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.
-
Telefon: +45 70 20 51 03
-
E-mail: servicedesk@capto.dk
Henvendelser vedrørende support til Medlemsløsning
Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.
-
Telefon: +45 70 20 51 03
-
E-mail: servicedesk@capto.dk
Henvendelser vedrørende support til Kursusløsning
Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.
-
Telefon: +45 70 20 51 03
-
E-mail: servicedesk@capto.dk
Henvendelser vedrørende support til Ejendomsløsning
Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.
-
Telefon: +45 70 20 51 03
-
E-mail: servicedesk@capto.dk
Henvendelser vedrørende support til Capto365
Henvendelser vedrørende driftsproblemer, som f.eks. "fejl ved start af program", "fejl på e-mail system", mv. kan du foretage direkte til Sentia på nedenstående mail eller telefon.
-
Telefon: +45 70 20 01 60
-
E-mail: support.dk@sentia.com
Henvendelser vedrørende support til SikkerMail og EncryptSmart
Henvendelser vedrørende f.eks. "Modtager kan ikke åbne mail", "Spørgsmål til opsætning i portalen", mv. kan du foretage direkte til Vibre på nedenstående mail eller telefon.
-
Telefon: +45 43 33 03 93
-
E-mail: dk.support@vibre.com
.