Menu

Menu

Support

Har du brug for hjælp til din løsning?

Besøg f.eks. Capto's SUPPORT-SITE. Her finder du svar på spørgsmål og en lang række vejledninger til alle Capto's brancheløsninger. Derudover sidder vores Servicedesk-medarbejdere klar til at hjælpe og svare på dine spørgsmål. Vores Servicedesk er åben alle ugens hverdage. For at give den bedste og hurtigste hjælp, er vores support opdelt i nedenstående områder.

 

Henvendelser vedrørende support til Advokatløsning

Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.

 

Henvendelser vedrørende support til Medlemsløsning

Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.

 

Henvendelser vedrørende support til Kursusløsning

Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.

 

Henvendelser vedrørende support til Ejendomsløsning

Henvendelser vedrørende fejlbeskeder i løsningen.

 

Henvendelser vedrørende support til Capto365

Henvendelser vedrørende driftsproblemer, som f.eks. "fejl ved start af program", "fejl på e-mail system", mv. kan du foretage direkte til Sentia på nedenstående mail eller telefon. 

 

Henvendelser vedrørende support til SikkerMail og EncryptSmart

Henvendelser vedrørende f.eks. "Modtager kan ikke åbne mail", "Spørgsmål til opsætning i portalen", mv. kan du foretage direkte til Vibre på nedenstående mail eller telefon. 

.