Menu

Menu

Kundecases

Ældre Sagen

Capto har sammen med Netmester og Ældre Sagen udviklet Danmarks største kursus- og arrangementsportal, som skal håndtere ca. 64.000 kurser og arrangementer på årsbasis.

Capto kunne levere en digitaliseret løsning med fundament i Captos kursusløsning, som var nem at arbejde i og med lettere adgang til værdifulde data om medlemmerne.

Læs mere om hvorfor Ældre Sagen valgte Captos løsning.

 

Gartneri-, Land- og Skovbrugets Arbejdsgiverforening (GLS-A)

GLS-A valgte Capto’s produkt på grund af dets høje certificeringskrav (CfMD) og fordi GLS-A kunne få den ønskede funktionalitet i økonomisystemet Microsoft Dynamics NAV 2015, medlems- og kontingentadministration samt på sigt en mulighed for at anvende den integrerede kursusløsning. 

Læs om fordelene ved Capto365 og hvorfor GLS-A valgte denne løsning.

 

Dansk Blindesamfund

Dansk Blindesamfund har i mere end 2 år anvendt Captos medlemsløsning Membership Management. 

Det har gjort arbejdet med kommunikationstiltag og segmentering af målgrupper nemmere og dermed øget effekten af de 40-50 kampagner, som Dansk Blindesamfund kører hvert år.
Derudover er responsraterne for kampagner steget betydeligt, sammen med en øget hvervning af faste bidragsydere.

Læs mere om hvordan Dansk Blindesamfund har øget deres effekt.


Dansk Organist og Kantor Samfund

Dansk Organist og Kantor Samfund var på jagt efter et solidt standardsystem, som var let at arbejde i og kunne opbevare og håndtere medlemsdata på samme server som økonomiske oplysninger.

DOKS valgte til sidst Capto på grund af journaliseringsmulighederne - som er lånt fra Captos løsning til advokatvirksomheder.

Læs mere om hvordan DOKS styrkede deres sagsforløb med hjælp fra Capto.
 

Referencer

Du kan se vores mange referencer her.