CONTINIA - BETALINGSSYSTEMER

 

Partnerskaber styrker din løsning. Capto samarbejder med en række partnere, der hver især leverer en række tillægsprodukter, der optimerer dit arbejde.

 
PAYMENT MANAGEMENT - SIKRER STOR DATAKVALITET OG ET HØJT SIKKERHEDSNIVEAU

Unikt betalings-workflow
Du kan sende betalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV til din banks online-system via Continia Payment Managements unikke, direkte kommunikation med banken. Betalingerne bliver godkendt og sendt til banken i ét simultant workflow, og du modtager en kvittering for betalingen med det samme.

Og med tilføjelsen Continia Statement Intelligence kan du strømline hele betalingsprocessen gennem import af kontoudskrifter, automatisk vedhæftelse af bilag, afregning af kombinerede betalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag. 

Hæv sikkerhedsniveauet
Den direkte kommunikation i Continia Payment Management betyder, at du kan downloade valutakurser, gemme indbetalingsfiler og kontoudtog fra banken samt indlæse bankkontoafstemningsfiler direkte i Dynamics NAV - helt sikkert og helt automatisk.

Muligheden for direkte kommunikation med banken hæver sikkerhedsniveauet i din virksomhed og eliminerer samtidigt risikoen for fejl.

Unik validering
Både den indbyggede, omfattende valideringsmotor og aktivitetsloggen bidrager til sikring af højt kvalitetsniveau i betalingsprocessen, hvilket gør det helt sikkert for dig at sende dine betalinger til banken.

Den unikke, automatiserede valideringsproces omfatter både kontrol af, om en betaling eller en betalingstype ligger inden for de relevante regler, og om de regler, der gælder for formattering af felterne er overholdt.

Én udbetalingskladde til alle betalinger
Continia Payment Management tillader samlet håndtering af alle betalinger fra en enkelt udbetalingskladde. Du kan håndtere betalinger til flere leverandører i forskellige valutaer og fra flere bankkonti med kun ét posteringsted - udbetalingskladden. 

Det er lige meget, om du kun har en enkelt bankkonto og relativt få leverandører, eller om du har flere bankkonti og en stor leverandør-portefølje både inden- og udenlands, med Continia Payment Management får du altid et klart overblik over dine betalinger.

 
DOCUMENT CAPTURE - EN KOMPLET LØSNING TIL DOKUMENTGENKENDELSE

 

Strømlign og automatiser alle trin i den daglige håndtering af dokumenter - fra modtagelse og registrering af et dokument til godkendelse, bogføring og i sidste ende, fremsøgning af dokumenter fra det digitale arkiv.


Automatisk datagenkendelse
Continia Document Capture er den førende og mest omfattende end-to-end løsning til Microsoft Dynamics som kan scanne, udtrække OCR-data, registrere, bogføre og arkivere alle typer af dokumenter.

PDF-filer bliver automatisk downloadet fra prædefinerede e-mail adresser og behandlet af prisvindende OCR-teknologi - uden brugerens involvering overhoved. Dokumenter på papir scannes med en desktop- eller netværksscanner og følger derefter samme flow som PDF-filer.

Relevante felter genkendes og overføres automatisk til Microsoft Dynamics NAV, hvilket gør det hurtigt og effektivt at håndtere indkommende PDF-filer og papir dokumenter.

Fakturaer i XML-format har allerede alle nødvendige informationer og derfor er der ikke behov for OCR-behandling – de indlæses direkte via Continia e-Documents Import.

Fakturabehandling og -styring
Continia Document Capture gør fakturabehandlingen og administrationen smertefri med en række nye funktioner som automatisk genkendelse af leverandør, udvidet dokumentoversigter, præregistrering af købsfakturaer og meget mere.

Ved hjælp af 3-vejs matching kan fakturaer automatisk matches til eksisterende købsordrer eller modtagelser samt godkendes og bogføres, hvis beløbet er inden for foruddefinerede grænser.

Godkendelses-workflow for alle
Fakturaer kan enten godkendes direkte i Microsoft Dynamics NAV eller online med en webbrowser - det sikrer at alle i virksomheden har adgang til godkendelses-workflowet. Godkendere kan se den oprindelige faktura på skærmen og enten acceptere, afvise, sætte på hold eller videresende den til en anden for gennemsyn eller godkendelse. Samtidig er det altid muligt at tilføje kommentarer eller vedhæfte filer til en faktura. 

Med Continia Webgodkendelsesportal får alle medarbejdere, der ikke har direkte adgang til Microsoft Dynamics NAV, de samme muligheder for at godkende fakturaer eller andre dokumenter – uanset hvor medarbejderen befinder sig. Det kræver kun adgang til internettet og en webbrowser.

Adgang til dokumenter overalt
Det digitale arkiv i Continia Document Capture indeholder alle PDF-filer og scannede dokumenter, og der er nem adgang til dem fra de relevante steder i Microsoft Dynamics NAV. Du kan f.eks. åbne den oprindelige PDF-faktura fra den bogførte faktura eller direkte fra en finanspost i Microsoft Dynamics NAV.

Det digitale arkiv er fuldt indekseret. Det betyder, at du kan søge efter alle dokumenter og tekster, selv om informationen ikke er overført til et felt i Microsoft Dynamics NAV. På den måde kan man søge efter specifikke referencenumre, serienumre eller alle andre informationer på købsfakturaer og i andre typer dokumenter.

 
EXPENSE MANAGEMENT - GIVER ET KLART OVERBLIK OG NEM STYRING

 

Denne løsning giver et klart overblik og nem styring af alle typer rejseudgifter uden at skulle bruge andre systemer end Microsoft Dynamics NAV.


Indsendelse af kvitteringer på farten
Nu behøver forretningsrejsende ikke længere at gå tilbage til kontoret for at indlevere deres rejserapporter med papirkvitteringer. Men Continia Expense Management kan de klare alt det, mens de er på farten.

Forretningsrejsende kan klare deres udgiftsrapportering, mens de er på farten gennem et par enkle trin med Expense Management-app´en. De tager et billede, udfylder de obligatoriske felter og sender det direkte til bogholderiet. Kilometerantal rapporteres på samme måde.

Konfigureringen af de felter, der vises på app'en, sker i Microsoft Dynamics NAV, og så snart de forretningsrejsende har indsendt udgiftsrapporten, kan man se alle de digitale kvitteringer i NAV.

Automatisk kreditkort-afstemning
Med Continia Expense Management kan du hente medarbejderens udgifter på kreditkortet direkte ind i Microsoft Dynamics NAV og automatisk linke den individuelle udgift med en registreret kvittering.

Så snart transaktioner og udgiftsrapporteringen er afstemt, vil bogholderiet have fuldt overblik over de af medarbejderens transaktioner, der mangler dokumentation.

Få direkte adgang til dokumentationen fra MS Dynamics NAV
Continia Expense Management samler hver dag den forretningsrejsendes aktiviteter og sender dem til NAV. Det giver dig et fuldstændigt overblik over virksomhedens udgifter i realtid, direkte i NAV.

Disse aktiviteter registreres som poster, og rejseudgifter behandles som alt andet i NAV.

Godkendelses-workflow for alle
Udgifter kan enten godkendes direkte i Microsoft Dynamics NAV eller online med en webbrowser - det sikrer alle i organisationen adgang til godkendelses-workflowet. De der skal godkende kan se den oprindelige udgift på skærmen og enten acceptere, afvise, sætte på hold eller videresende den til en anden for gennemsyn eller godkendelse. Det er en enkel sag at tilføje kommentarer eller vedhæftninger.

Med Continia Web Approval Portal får alle medarbejdere, der ikke har direkte adgang til Microsoft Dynamics NAV, de samme muligheder for at godkende udgifter eller andre dokumenter. Det er lige meget, hvor medarbejderen befinder sig. Det kræver kun adgang til internettet at få adgang til og godkende dokumenter.

 
WEB APPROVAL PORTAL - GODKEND FRA PC, TABLET ELLER SMARTPHONE

Denne løsning giver et klart overblik og nem styring af alle typer rejseudgifter uden at skulle bruge andre systemer end Microsoft Dynamics NAV.


Indsendelse af kvitteringer på farten
Nu behøver forretningsrejsende ikke længere at gå tilbage til kontoret for at indlevere deres rejserapporter med papirkvitteringer. Men Continia Expense Management kan de klare alt det, mens de er på farten.

Forretningsrejsende kan klare deres udgiftsrapportering, mens de er på farten gennem et par enkle trin med Expense Management-app´en. De tager et billede, udfylder de obligatoriske felter og sender det direkte til bogholderiet. Kilometerantal rapporteres på samme måde.

Konfigureringen af de felter, der vises på app'en, sker i Microsoft Dynamics NAV, og så snart de forretningsrejsende har indsendt udgiftsrapporten, kan man se alle de digitale kvitteringer i NAV.

Automatisk kreditkort-afstemning
Med Continia Expense Management kan du hente medarbejderens udgifter på kreditkortet direkte ind i Microsoft Dynamics NAV og automatisk linke den individuelle udgift med en registreret kvittering.

Så snart transaktioner og udgiftsrapporteringen er afstemt, vil bogholderiet have fuldt overblik over de af medarbejderens transaktioner, der mangler dokumentation.

Få direkte adgang til dokumentationen fra MS Dynamics NAV
Continia Expense Management samler hver dag den forretningsrejsendes aktiviteter og sender dem til NAV. Det giver dig et fuldstændigt overblik over virksomhedens udgifter i realtid, direkte i NAV.

Disse aktiviteter registreres som poster, og rejseudgifter behandles som alt andet i NAV.

Godkendelses-workflow for alle
Udgifter kan enten godkendes direkte i Microsoft Dynamics NAV eller online med en webbrowser - det sikrer alle i organisationen adgang til godkendelses-workflowet. De der skal godkende kan se den oprindelige udgift på skærmen og enten acceptere, afvise, sætte på hold eller videresende den til en anden for gennemsyn eller godkendelse. Det er en enkel sag at tilføje kommentarer eller vedhæftninger.

Med Continia Web Approval Portal får alle medarbejdere, der ikke har direkte adgang til Microsoft Dynamics NAV, de samme muligheder for at godkende udgifter eller andre dokumenter. Det er lige meget, hvor medarbejderen befinder sig. Det kræver kun adgang til internettet at få adgang til og godkende dokumenter.

YDERLIGERE INFORMATION

 

Vil du høre med om de mange muligheder, som Continia's produkter kan bidrage med, så kontakt Capto på 4420 1010

KONTAKT

Capto A/S

Digevej 114

2300 København S

Danmark

+45 44 20 10 10

info@capto.dk

INFO

LØSNINGER

PARTNERE

Capto Support
Capto365 Cloud løsning
Kursusadministration
Capto Ejendomsløsning
Capto Medlemsløsning
Capto CapLegal

© 1987 - 2020 Capto a/s - CVR: 24203743 - Alle rettigheder forbeholdes.

  • Facebook - Hvid Circle
  • YouTube - Hvid Circle
  • LinkedIn - Hvid Circle